3 zasady tworzenia szafy kapsułowej

Twoja marka modowa może zacząć pełnić funkcję osobistego stylisty Twoich klientów. Jak to zrobić? Kreuj kolekcje skrojone na miarę potrzeb ich szafy kapsułowej!

Gromadzenie dużej ilości ubrań powoduje, że szafa pęka w szwach, a Twoi klienci wciąż nie mają się w co ubrać. Nic dziwnego, trudno bowiem połączyć kilka rzeczy, które mają różne kroje i reprezentują odmienne style.

Poznaj koncepcję garderoby kapsułowej, z angielskiego: capsule wardrobe. To szafa stworzona z niewielkiej liczby klasycznych i ponadczasowych rzeczy, które nigdy nie wychodzą z mody i idealnie do siebie pasują! Może być niewielka i zawierać wyłącznie te najczęściej zakładane elementy – top, bluzę, legginsy, małą czarną… Twoi klienci stawiają na jakość i wyznają zasadę: mniej, ale lepiej. Oznacza to mniej ubrań lepszej jakości, aby przetrwały próbę czasu. Nikogo nie dziwi, że najlepiej sprzedają się ubrania, które klient zakłada minimum raz w tygodniu. Moda dopasowuje się do nas, a nie my do mody. Oznacza to, że musi nadążać za tempem naszego życia.

O czym pamiętać, aby zawsze ubierać się gustownie? Odzież i dodatki w szafie minimalistki powinny idealnie się komponować. Spójna garderoba i rzeczy, w których każdy miłośnik stylu będzie się czuł dobrze, to klucz do modowego sukcesu! Pamiętaj o tym, planując odszycie własnej marki, która pozwoli swobodnie żonglować wszystkimi elementami. Oto trzy najważniejsze zasady, o których warto pamiętać, planując stworzenie swojej marki odzieżowej:

1. Wygodne ubrania

Dzisiaj stawiamy na komfort, dlatego dobrym pomysłem będą ubrania odszyte w stylu oversize. Jaka jest przewaga ponadwymiarowej bluzy od swetra? Bluza jest bardziej praktyczna, kamufluje niedoskonałości sylwetki i nie krępuje ruchów. Może to właśnie bluza będzie punktem wyjścia do zaprojektowania Twojej marki odzieżowej?

2. Jakość odzieży

Jesteśmy przekonani, że Twój klient zwróci uwagę na metkę, analizując dokładnie skład materiału, z którego dana rzecz została wyprodukowana. Z największym entuzjazmem spotkają się naturalne, przewiewne materiały. Pamiętaj, że jeśli nie jesteś specjalistą w zakresie znajomości tekstyliów, możesz zdać się na nas!

3. Gładkie materiały vs. printy

W swoich kolekcjach postaw na minimalizm, również jeśli chodzi o deseń (albo jego brak)!

Gładkie materiały będą lepszym wyborem niż wzory, ponieważ dzięki temu klientom Twojej marki modowej będzie łatwiej wymyślać nowe stylizacje. Poza tym zwróć uwagę na to, że nie każdy czuje się dobrze w koszulce w groszki czy kwiaty.

Kreując swoją markę, uprość klientom tworzenie stylizacji na co dzień i od święta!

Masz już jakiś pomysł na najbliższą kolekcję, którą zaprojektujesz z 4lans?

Odezwij się do nas – służymy radą, na każdym etapie projektowania nowej marki odzieżowej: biuro@4lans.pl