Jeśli mielibyśmy odpowiedzieć na to pytanie jednym zdaniem, brzmiałoby ono tak skontaktuj się z nami - w kompleksowy sposób doradzimy Ci, jak stworzyć swój brand odzieżowy. Dla tych, którzy wolą szczegółowe porady, przygotowaliśmy ten wpis.

Mitem jest, że Twoja marka odzieżowa powinna być adresowana do wszystkich. Odzież
fitness, którą noszą dzieci, dorośli i seniorzy? Sukienki dla każdej kobiety - pewnej siebie
nastolatki, pracownicy banku i aktywnej Pani po 60.? Oczywiście, że nie! W pierwszej
kolejności określ swój target, czyli grupę docelową. Zastanów się co i komu chcesz
sprzedać oraz w jakim kierunku będzie ewoluował Twój brand. Zbierz wszystkie informacje
na temat wyglądu nowej marki i przekaż konstruktorowi, który będzie odpowiedzialny za
urzeczywistnienie Twojej modowej wizji.

Jaki nakład kolekcji jest optymalny?

Jak liczna powinna być produkcja Twojej kolekcji? Otóż 1000 sztuk na początek to
stanowczo za dużo. Obserwujemy rynek i na podstawie naszych analiz ustaliliśmy optymalne
minimum produkcyjne szwalni 4lans, które wynosi 10 sztuk z rozmiaru w jednym
modelu i kolorze. To nie przypadek. Mały, bezpieczny nakład jest w sam raz dla marki, która
dopiero startuje. - uwierz nam na słowo.

Wyceń swój pomysł

Cena odzieży, którą oferujesz, powinna być adekwatna do jakości produktów - nie może
być zatem ani za niska, ani za wysoka. Zrób research konkurencyjnych marek odzieżowych.
Zwróć uwagę na to, z jakich materiałów zostały odszyte ubrania i przygotuj własną analizę.
Jeśli zaproponujesz zbyt niską cenę, w dłuższej perspektywie nie będzie Cię stać na pokrycie
kosztów związanych w prowadzeniem własnej firmy.

Pokaż się w sieci

Zacznij działać jeszcze zanim Twoja pierwsza kolekcja ujrzy światło dzienne. Promuj brand
w social media, bazując na wizualizacjach pierwszych koszulek czy bluz. Początki
szwalni 4lans wiążą się z produkcją odzieży ciążowej. Dzisiaj jesteśmy ekspertami w
odszywaniu odzieży damskiej, dziecięcej, sportowej, ale i bielizny. Od czegoś trzeba było
zacząć. Z doświadczenia wiemy, że najlepiej skupić się na jednym aspekcie, niszy. Przy
każdej nadarzającej się okazji pytaj swoich fanów na Facebooku i Instagramie, co im się
podoba i jaki asortyment widzieliby w Twoim sklepie.

Kompleksowe wsparcie

Pierwsze kroki stawiaj ze szwalnią 4lans, później pójdzie gładko! Pierwsza kolekcja, z
czasem następna i kolejna. W końcu zaczniesz budować rozpoznawalny brand i poznasz
potrzeby swojej grupy docelowej.

Od czego zacząć współpracę z 4lans? To proste: wyślij poglądowe zdjęcia lub opis swojego
projektu. Na tej podstawie dokonamy wyceny wzorów. Powodzenia!